Retningslinjer for Holscher Nordbergs sociale medier

Holscher Nordbergs profiler på sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn) skal være rare, trygge og konstruktive steder at være for alle, og derfor har vi udarbejdet retningslinjer for den kommunikation, vi ønsker på vores profiler.

Vi opfordrer alle til at bevare en respektfuld tone, når de kommenterer, deler eller på anden måde interagerer med vores opslag.

Du er velkommen til at kommentere på vores opslag, men vi kan ikke gå ind i konkrete sager. Hvis du ønsker at komme i kontakt med os, anbefaler vi at sende en mail til tegnestuen på post@hnap.dk. Hvis en bestemt medarbejder ønskes, kan du finde dem under kontakt.

Vi har udformet følgende retningslinjer for vores profiler på sociale medier:

  • Indlæg og kommentarer må ikke virke stødende, nedsættende eller chikanerende for andre, eller have karakter af misinformation eller falske påstande.

  • Indlæg og kommentarer må ikke have karakter af reklame eller spam, eller have til formål at dirigerer trafik til andre profiler.

  • Indlæg og kommentarer må ikke være i strid med dansk lovgivning. Overtrædelse heraf vil blive anmeldt til politiet.

Vi forbeholder os retten til at fjerner kommentarer, der overskrider vores retningslinjer. Personer eller profiler, der gentagende gange overtræder vores retningslinjer vil blive blokeret uden videre advarsel.  

Af hensyn til din sikkerhed fjerner vi kommentarer, der indeholder personoplysninger. Det kan for eksempel være cpr-nummer, telefonnummer, adresser eller lignende.

Vi overvåger siden inden for normal arbejdstid, hverdage kl. 9.00-15.00. Hvis du ønsker at gøre os opmærksom på indhold, der overskrider vores retningslinjer, er du velkommen til at kontakte os på post@hnap.dk.